Adrillf 41 Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Jag vet att ingen som är här kommer ifrån sverige, men om nångon kan svenska, danska, eller norska, för hoppnings vist, kan vi prata eller gör nånting tillsamans. Om du har fråger, bara skriva till mig på e-post Adrillf@glowsticking.com eller IM mig. Tack så myket, och välkomen till gs.c Link to post Share on other sites
endari 0 Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Jag vet att ingen som är här kommer ifrån sverige, men om nångon kan svenska, danska, eller norska, för hoppnings vist, kan vi prata eller gör nånting tillsamans. Om du har fråger, bara skriva till mig på e-post Adrillf@glowsticking.com eller IM mig. Tack så myket, och välkomen till gs.c Jag känner en bot. Hon heter Anna. Anna heter hon. Och hon kan banna, banna dig så hårt. Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Som alltid vaktar alla som är här. Och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot. Link to post Share on other sites
OutOfControl 0 Posted August 18, 2007 Report Share Posted August 18, 2007 Fan också. Link to post Share on other sites
Adrillf 41 Posted September 5, 2007 Author Report Share Posted September 5, 2007 Jag känner en bot. Hon heter Anna. Anna heter hon. Och hon kan banna, banna dig så hårt. Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Som alltid vaktar alla som är här. Och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot. Det få man inte göra! Botten Anna, är ju den semste sång som har kommit ifrån skåne. Link to post Share on other sites
omar11 0 Posted July 3, 2008 Report Share Posted July 3, 2008 www.myspace.com/o0mar PUESOKAAAAAAAAAAY Link to post Share on other sites
dani * 0 Posted July 26, 2008 Report Share Posted July 26, 2008 i dont understand x( Link to post Share on other sites
omar11 0 Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.