Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Danika

Post pics of your rave outfits!

69 posts in this topic

Ok, I've got a lot:

 

DnB style

l_d470e8db561445273e4258406018d024.jpg

 

Kandy kid

l_831ed3c77c0f9684bb6ff5dfc25fb089.jpg

 

Ninja

l_910d06e4c984e7c73c669bb4fc6acf65.jpg

Pirate vs Ninja ^_^

l_7148d9b8acf4a6e704e1e090bf7fe686.jpg

 

Angel

l_2d221f4f66a511d715158d56eb07502f.jpg

 

White Rabbit

l_6adcb357f60add868ddec01a57a4b53a.jpg

 

When I go to big parties I dress "nice".

l_d4e27e7f32856ba352265394928fa002.jpg

 

 

I just dress pretty casual now. Dressing up takes a lot of time, despite how fun it is. I'm just too damn lazy.

 

wow. great outfits.

you're b/f is one lucky guy ^_^

you're a cutie!!

last pic.....thirsty?

j/kidding

Share this post


Link to post
Share on other sites

CyRaver3_070.jpg

 

lol does that count as a rave outfit xD .. sleeveless shirt.. big pants.. and visor.. lol =x

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Visor around the neck...

 

 

i support it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfft, I'm borin as hell, usually just a gorillaz shirt, or maiden, or some other band tee, usually all black, studded belt, and my white er force wunz. But then again, I wear that like everyday anyway.

Share this post


Link to post
Share on other sites

this is me at a club wit some friends...basically i always wear a crazy graphic tee, jeans, wit a Famous belt buckle...with glowsticks in hand XD

 

20tgsg1.jpg

 

that's me in the left bottom corner wit my tongue out =P

Share this post


Link to post
Share on other sites
the first bandana is so kick ass!

 

thnx man, yea I have like 30 something bandanas, I have that skull one in white, black, red, and green

Share this post


Link to post
Share on other sites

l_62b1f5af4995e6e35d461f2193edb905.jpg

 

me and an awesome happy hardcore dj by the name of Super K! you can hardly see the kikwears though, they're that design and well big and comfy lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

From the last rave here at Heaven 08. No pictures were taken! So i took some pics of the outfit myself....

 

n205101048_31422420_1541.jpg

 

n205101048_31422421_2809.jpg

 

I switched up the style a bit :-p

Share this post


Link to post
Share on other sites

jujubeatsoutfit.jpg

 

this is what Im wearing tomorrow to jujubeats (=

I'm so excited... I cant wait omg

 

p.s. my dog looks evil lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ NO GOGGLES?!?!

 

oh yea I forgot about freaking Ferry corsten.

 

Here's what I wore to that party.

0119081321a.jpg

 

MJ style maybe?

 

-RG

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol I wore the goggles to awakening!

I got heart glasses this time!

I'll wear goggles to nocturnal (=

Share this post


Link to post
Share on other sites

beccaatmistys.jpg

 

Me before asys in the most comfortable ufos and me favorite tank top..... I have some blue EL wired glasses too those go nicely....

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol flora im assuming thats waterbottle money seeing we all know how expensive that shit is :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol flora im assuming thats waterbottle money seeing we all know how expensive that shit is :P.

 

 

Errrr ummmm you bet it is!!!!! :dope

Share this post


Link to post
Share on other sites

5467324129090998.jpg

 

thats my outfit for nocturnal.

yes I know my room is messy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me about 8 years ago at Cyberfest 2000. Its embarrasing to me now, but back then that was my stylel_040998f6ffb78f8eeaab183f79e5628d.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
I sooooo live in the wrong state

 

 

/agreed

 

 

its wild out there...

Share this post


Link to post
Share on other sites