Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

swordsoflight

Dead glowstick art

53 posts in this topic

i have no idea if this threads been done :) but i decided to give a go some i did some stuff

 

WOOOO GS.C

04-10-08_0248.jpg

04-10-08_0249.jpg

04-10-08_0250.jpg

 

 

 

and some design i made :D

04-10-08_0303.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

that second looks either like a pregnant lady or a dude with a beer gut scratching his ass.

 

HOLY SHIT BROLY, YOU MADE THAT LOGO OUT OF GLOWSTICKS!!?!??!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
that second looks either like a pregnant lady or a dude with a beer gut scratching his ass.

 

HOLY SHIT BROLY, YOU MADE THAT LOGO OUT OF GLOWSTICKS!!?!??!?

 

A glowstick

Share this post


Link to post
Share on other sites
A glowstick

 

That's...pretty awesome.

 

re: alfff: It won't direct link; quote his post, and you'll see the URL for his picture. Easy_Target was, I think, feigning awe at the logo in his signature.

Share this post


Link to post
Share on other sites
*DING DING DING* Someone tell her what she won!

 

One more Interwebscookie for me! Thank you, come again. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmm, spiders.

 

Nah, this is what I'm talkin' about:

 

Best_Cookie-20.jpg

 

Mmmmmmmmmmmm.

 

Too bad you can't turn dead sticks into cookies. Edible ones. That won't kill you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
spider_cookie.jpg

Man, that's a pretty hardcore cookie right there...Kinda looks like the ones my manager makes. XD hahahaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spidermanminipancookie_lg.jpg

 

i think we've got off topic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just a little. :P Quick! Bring the two topics together! Someone draw a cookie with old sticks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dead stix....dead spiders....well they're both dead so i'll connect it that way...cookies though...hmm...harder....well if most of us like cookies, it's already a given we like stix, sooooooo therefore; they're related?

 

aw screw this i agree, someone make a picture of a cookie with glowstix, or a pic of a dead spider, or even spiderman! or you can be really extreme and make a pic of a dead spiderman cookie with dead stix?

 

ok yeah i got carried away...proceed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roflrofl xD lol

Share this post


Link to post
Share on other sites