Sign in to follow this  
MadRaverRai

Yori's Room

2693 posts in this topic

Next week'd be sweet , but may we suggest a change of location to somewhere less.... cracked out (Cleric.) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Next week'd be sweet , but may we suggest a change of location to somewhere less.... cracked out (Cleric.) ?

 

 

LOL! Other than someone's house, would CP work? O.o

Share this post


Link to post
Share on other sites

you guys can do whatever you want.... I may not be able to go next week.

 

 

 

I elect the tunnel in CP... we all know where it is . and it can be used rain or shine. Also it's level ground so rai wont fall down any hills. Also the acoustics are top notch.

 

 

 

Scramble team.

Share this post


Link to post
Share on other sites

this is the year that i finally get transportation and make it to Andy's (or NYC) for small meetups - i have to lvl up...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I rather do CP than washington square. That place is weird.

Edited by MadRaverRai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitely, LOL. Gotta love the village.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mad . . . people jumping in front of the camera . . . people rolling and what not, I'll finish this when I get in the house . . lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL if u are going to edit them out, put them at like the end with a stupid caption lol..

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem falling down hill huh... wow

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesus man, your comp breaks down, away for a month, and i have to re-register?!?!

what the hell is that.

but ill admit, the site definitely seems to be doper then ever, so im ok with it.

 

anyway, new comp guys. im fucking graduating tommorrow and im back and ready to party. so lets get this starting RIIGHHHTTT!! :biggrin2::biggrin2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

grats spazz have a fun ass graduation party

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spazz!!! Werd welcome back. Can you make it to bang? july 1st? Infected mushroom is gonna rock da house

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werd Spazz is graduating. Good shit. Ginseng and Spazz are you gonna come to the Karaoke thing with the girls?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spazz!!! Werd welcome back. Can you make it to bang? july 1st? Infected mushroom is gonna rock da house

 

 

LOL spazz still aint old enough

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL spazz still aint old enough

 

 

The trials and tribulations of a later birthday. I feel his pain. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

< Has december birthday . . .stfu

Share this post


Link to post
Share on other sites

< Has december birthday . . .stfu

 

what? I'm serious. Having a september birthday is just as bad. :thumbsdown::angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, mine is close to christmas . .I get robbed every year. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah try having ur birthday presents not being money but school supplies =P.... yea i feel u seven mine is sept 1....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mine's september 11th....how's that for a happy birthday, eh?

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn you youngins!!! Fine. Well then next year i better not hear any excuses from any of you young bucks! you are comin out to all the major parties whether it be in NY, Pa, or Md!

Share this post


Link to post
Share on other sites

you never invite me prophet :(

 

what? girls can't party?

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are there any major parties after september 11th? (major meaning I'd have to be 21). cuz I'll gladly go. I want to hit up whatever I can. Anything other than that beforehand, I'd love to go too.

Edited by SeVeN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this