leo72707

Members
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About leo72707

  • Rank
    Poster
  • Birthday 03/12/94

Contact Methods

  • AIM
    leoc777888
  • MSN
    leoc777@hotmail.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    i have about 2 months stringing but ive gotten relly into it cuz of this kid luis lol,, techno is the shit and i dont battle i only string for fun (p.l.u.r)

Previous Fields

  • Myspace
    http://www.myspace.com/leo24517
  • Location: US State
    New York
  • Relationship Status
    In a Relationship
  • First Name
    Leo
  • Last Name
    Contreras
  • How did you hear about Glowsticking.com?
    Friends
  1. waz good bursy havent tlked to u in a while

  2. having a get together in sleepy hollow this saturday

  3. Celebrate The Summer - Lacuna
  4. Name:Leo Age:14 Gender:Male Location:White Plains =] Interests:Glowstringing, Music drawing, AIM and Myspace =) Favorite Book/Magazine/TV show:hard to decide Musical Interest:Techno, House, R&B, Goal in the next 5 years: Graduate High School Goal in the next 20 years:Do stuff What turns you on about the opposite sex:? If i had a million dollars I would:Idk I am good at:Drawing School (if applicable): Work (if applicable): I am on glowsticking.com because: I Like glowstringing My website/picutures are located: Myspace Describe yourself: idk? What do you do for fun? Just hang out Random fact about yourself: i have hazel eyes What you did last weekend: i forgot What yo do when you go out: Just hand out werever we can Are you in a relationship? Yes=) Are you looking to be in a relationship? no im alreddy in one
  5. iight no problem stringing is a hobby for me i do it for fun not competition =] not like those other kids alwaiiz battling

  6. gudd boy follow P.L.U.R. dnt do wut the other lil middle skewlers do stay up pce xD

  7. yo0 leo... hahaha i got u into glowstringing... fresh..